Το αστέρι αυτό, αντί να στείλει σε 300 παραλήπτες ένα email για να τους πείσει μέσω έκπτωσης να μην διακόψουν την συνδρομή τους, το έστειλε σε 8 εκατομμύρια!
Η προσφορά είχε σχεδιαστεί μόνο για 300 συνδρομητές των New York Times, οι οποίοι αποφάσισαν να διακόψουν την παράδοση της εφημερίδας στο σπίτι τους. Πήγε όμως σε όλη την λίστα των email του τμήματος marketing των New York Times.
«Ένα email εστάλη νωρίτερα από τους New York Times κατά λάθος. Αυτό το email έπρεπε να σταλεί σε έναν μικρό αριθμό συνδρομητών. Αντιθέτως όμως, εστάλη σε μία μεγάλη λίστα ανθρώπων που μας είχαν δώσει το email τους για άλλους λόγους» αναφέρει η ανακοίνωση των New York Times.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.